مطالعه انجام شده توسط هادسون [12] نشان داد که با حرکت در جهت چرخش استوانه، یک فلت معین دوسوم بار نهایی خود را به صورت مستقیم در روی استوانه دریافت میکند. این بار به صورت نمایی با زمان افزایش مییابد و به نه دهم مقدار نهایی در مدت 6 – 8 دقیقه میرسد. در بقیه زمان کار، تکمیل بار به کندی صورت میگیرد (شکل 4 را ببینید). همانگونه که در شکل نشان داده شده است، در فلتهایی که در جهات مع فلت بار حرکت میکنند، ابتدا سرعت با زمان افزایش مییابد و سپس کند میشوند تا زمانی که فلت ناحیه کاری را ترک کند. در اینجا، با لایه فیبری منتقل شده روی سطح استوانه از تیکرین مواجه میشود.

بیشتر بخونید: اکچویتور و تنظیمات رلۀ وفقی برای حالت متصل به شبکه و حالت مجزا

فلت، دچار افزایش ناگهانی توده فیبری میشود تا کاملاً پر شود و در توافق با نتایج دیگر [29]، وزن بار بیشتر از جهت حرکت پیشرو است. بر خلاف نتیجهگیری اکسلی، دریافته شد که 30% بارنهایی در یک فلت معین، از تبادل فیبری بین فلتها و استوانه روی ناحیه کاردینگ کامل حاصل میشود. 
میتوان این دلیل را ارائه کرد که تعداد فلتهای درگیر در جداسازی توده کوچک، به اندازه توده، آهنگ جریان جرمی و تنظیمات فلت بستگی دارد. تودههای بزرگ در طول فعالیت کاردینگ به سیم استوانه فشرده خواهند شد در حالیکه تودههای کوچک به آسانی حذف میشوند و در بالای دندانه ارهای استوانه باقی می-مانند [29]. هر چه که توده بزرگتر ، آهنگ تولید بیشتر و تنظیمات فلت نزدیکتر باشد، تعداد فلتهای درگیر در جداسازی توده معین بیشتر است. 
بوگدان [29] گزارش کرد که فلتها در شروع چرخه تماسشان با استوانه، متمایل به بارگیری سریع هستند.با این وجود، این تنها بخشی از بارگیری است زیرا توده فیبری در مقابل ورود فیبرهای دیگر به فضا مقاومت می-کند اما در مورد کتان، ذرات برگ و زوائد موجود نیستند. 
تحلیل زوائد در نوارهای فلت کتان نشان میدهد که در ابتدا، درصد زوائد در نوار فلت داده شده کم بوده است و در 10 دقیقه اول کاردینگ به آرامی افزایش مییابد و سپس در یک مقدار ثابت باقی میماند [12]. درصد نهایی بستگی به میزان زوائد کتان دارد. در آهنگ تولید ثابت، میزان نوارهای فلت ارتباط مستقیمی با سرعت فلت خواهد داشت اما به شرط اینکه سرعت به گونهای باشد که زمان کاری بیشتر از ده دقیقه نشود اما وزن و ترکیب نوارهای فلت، تقریباً ثابت باقی بماند. فیل [30] ادعا کرد که درجه بالای تلاطم هوا در ناحیه فلت/استوانه وجود دارد. ترکیبی از نیروهای مرکزگریز، تماس مکانیکی با سیم فلت و تلاطم هوا سبب میشود که انتهای پایانی فیبرها به صورت مجزا به نوار استوانه بچسبد و ارتعاش کند و زوائد و ذرات آزاد گردوغبار جدا شوند. فیبرهای کوتاهی که به طور مناسب به نوار ارهای سیلندر نچسبیدهاند، به صورت آزاد میلرزند و همراه با ناخالصیها، بخشی از زبالههای فلت میشوند. 
 

بل شاهد پرواز وسایل نقلیه مستقل باریک است

ریشخندهای فناوری بر آینده هوش مصنوعی می پردازند

فیبرهایی که به صورت عمیق در فلتها تعبیه شده اند

فلت ,استوانه ,بار ,زوائد ,صورت ,توده ,به صورت ,کرد که ,و در ,مییابد و ,و تنظیمات ,تعداد فلتهای درگیر ,زمان افزایش مییابد

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز RESANEHGF هیچ اندر هیچ ای سرگرمی ترک فیلم دنیای شیرین ریاضی متخصص بیماری های غددی گواه دکتر سزاوار